Terug 30 januari 2020

Partner van de maand: Elegant

Sinds 17 januari, de wedstrijd KV Mechelen – Standard de Liège, is Elegant de nieuwste partner van de club. Samen werkten we een interessant aanbod uit voor de particulier én Malinwa fan dat gericht is op exposure, engagement en conversie.

Bas Liebens, CEO Elegant, aan het woord: “Als stadsgenoot zijn we erg blij met de samenwerking en overtuigd van de goede match tussen beide partijen! Elegant is een jong en dynamisch bedrijf dat gas en groene elektriciteit levert aan bijna 100.000 klanten (voornamelijk particulieren) in Vlaanderen. Het leveren van gas en groene elektriciteit aan zoveel mogelijk particuliere en kleinzakelijke klanten in België tegen een zo laag mogelijke prijs, vanuit een zeer efficiënte bedrijfsvoering, waarbij persoonlijke benadering, klantvriendelijkheid en customer experience centraal staan is onze missie.”

“Met een zeer toegewijd team werken we iedere dag vol overgave aan een zo efficiënt mogelijke en klantgerichte dienstverlening voor onze klanten. Wij houden niet van administratieve rompslomp, net zomin als onze klanten. Daarom houden we onze dienstverlening slank en doen we alleen wat echt telt. Maar dat doen we dan wel goed. We snoeien voortdurend kosten in onze organisatie, waardoor we onze klanten nog goedkoper energie kunnen leveren. Een persoonlijke service vinden we erg belangrijk. Wij leveren aan particulieren en kleine bedrijven. Onze dossierbeheerders zijn zelf particulieren die in een klein bedrijf werken, geen stemcomputers of grote callcenters. Zodra u klant bent krijgt u er eentje toegewezen. Hij/zij kent uw dossier tot in de puntjes, en u kent hun rechtstreeks telefoonnummer hier op kantoor. Dus ja, de namen van de mensen die uw vragen beantwoorden zijn echt! Onze klantendienst krijgt immers niet voor niets al drie jaar lang de maximumscore van de VREG, en dat willen we nog heel lang zo houden.”

“Waarom kiezen wij voor een samenwerking met KV Mechelen? Wij willen vooruit! Groter is niet alleen gezelliger, het verkleint ook onze kosten. Dat is dan weer goed nieuws voor de klant. Want hoe meer mensen we bedienen, hoe lager de kosten per klant. En hoe meer klanten, hoe juister onze data-analyses, dus hoe beter onze nieuwe producten en diensten. Groter is dus echt beter. En ja, we zijn gericht op verdere expansie, maar we zoeken wel een mooi evenwicht tussen duurzame groei, winstmarges en een onberispelijke klantervaring. Wij willen groeien en wat is mooier dan groeien samen met een club als KV Mechelen op slechts enkele kilometers afstand van ons kantoor? Samen met KV Mechelen hebben we een uniek product samengesteld om alle supporters en sympathisanten van de club optimaal te laten profiteren van de samenwerking. En het resultaat mag er zijn, een mooie combinatie van scherpe tarifering en fantastische Malinwa kortingen.”