Wat is een KVM-account?

KV Mechelen lanceert het KVM-account. Via dat account worden alle KV-platformen (Online Ticketshop, Online Fanshop, …) gebundeld. Daardoor heb je nog maar één login nodig voor alles wat met KV Mechelen te maken heeft. Je hoeft dus niet langer op zoek te gaan naar je logingegevens voor de verschillende accounts die je in het verleden hebt aangemaakt. Zo kan je je gegevens en voorkeuren gemakkelijk op één plaats beheren.

Hoe maak je zo’n account aan?

  1. Surf naar login.kvmechelen.be
  2. Klik op ‘Registreren’
  3. Vul de gevraagde gegevens in en klik opnieuw op ‘Registreren’. Gebruik daarvoor het mailadres dat je gebruikt in de Online Ticketshop voor een vlotte koppeling.
  4. Je ontvangt een bevestigingsmail waarmee je je account kan activeren. Die mail wordt maximaal één uur na je registratie verstuurd. Kijk je SPAM en ongewenste mails na als je de mail niet meteen terugvindt.
  5. Vind je de mail nergens? Contacteer ons dan via info@kvmechelen.be of 015 21 82 30.

Hoe koppel je je KVM-account aan de Online Ticketshop?

Bij ‘Gekoppelde accounts’ kan je je ticketingaccount koppelen. Stappenplan:

  1. Klik op de gele button ‘Tickets’
  2. Je wordt doorverwezen naar onze Online Ticketshop, daar klik je op ‘Login’

Welke volgende stap past het best bij jou?

1. Je gebruikt hetzelfde e-mailadres als in de Online Ticketshop

  • Je account wordt automatisch gekoppeld
  • Kijk je gegevens na en vervolledig waar nodig
    • Zijn ze correct en volledig: klik op ‘Save’
    • Niet correct of onvolledig: klik op ‘Pas aan’
      • Vul aan en klik op ‘Aanpassen’
      • klik op ‘Save’
  • Je bent nu helemaal in orde

2. Je gebruikt een ander e-mailadres dan in de Online Ticketshop

  • Vul je klantennummer in in de daarvoor voorziene balk
    • Waar vind je je klantnummer terug? Die vind je terug op je abonnement of door contact via info@kvmechelen.be
  • Klik daarna op ‘Link ingevuld klantnummer’
  • Je bent nu helemaal in orde

Foutmelding?

  • Het ingevulde klantnummer bestaat niet: Kijk na of je het correcte klantnummer hebt ingegeven.
  • Het opgegeven klantnummer is al gelinkt aan een ander KVM-account: Neem contact op via info@kvmechelen.be

 

3. Je hebt nog geen account in de Online Ticketshop

  • Klik op ‘nog geen klantnummer’
    • De gegevens uit je KVM-account worden automatisch gebruikt voor je nieuwe account in de Online Ticketshop.
  • Klik op ‘Save’ om je gegevens te bevestigen
  • Je bent nu helemaal in orde

Hoe koppel je je KVM-account aan de Online Fanshop?

Bij ‘Gekoppelde accounts’ kan je je account in de Online Fanshop koppelen. Het stappenplan:

  1. Klik op de gele button ‘Shop’
  2. Je wordt doorverwezen naar onze Online Fanshop, daar klik je op ‘Login’

Welke volgende stap past het best bij jou?

1. Je gebruikt hetzelfde e-mailadres als in de Online Fanshop

  • Log je in bij je KVM-account
  • Klik op ‘Gekoppelde accounts’
  • Klik op de knop ‘Shop’ om naar de Online Fanshop te gaan
  • Klik rechtsboven op ‘inloggen’
  • Je bent helemaal in orde

2. Je gebruikt een ander e-mailadres dan in de Online Fanshop

  • Log je in bij je KVM-account
  • Klik op ‘Gekoppelde accounts’
  • Klik op de knop ‘Shop’ om naar de Online Fanshop te gaan
  • Log je in met je bestaande Online Fanshopaccount bij ‘Geregistreerde Klanten’
  • De koppeling met je KVM-account is gemaakt, je bent helemaal in orde

3. Je hebt nog geen account in de Online Fanshop

  • Log je in bij je KVM-account
  • Klik op ‘Gekoppelde accounts’
  • Klik op de knop ‘Shop’ om naar de Online Fanshop te gaan
  • Klik op ‘Account aanmaken’, vul je gegevens in en klik op ‘registreren’
  • De koppeling met je KVM-account is gemaakt, je bent helemaal in orde

Hoe koppel je je KVM-account aan het opwaarderen van je betaalkaart?

Deze toepassing wordt binnenkort toegevoegd. Je krijgt een mail eens je ook deze koppeling kan maken.

FAQ / Veelgestelde vragen

WAT IS HET KVM-ACCOUNT?

KVM-account is jouw persoonlijke account om in te loggen op alle platformen van KV Mechelen (de Online Ticketshop, de Online Fanshop, … & alles wat er in de toekomst nog bijkomt). Dit betekent dat je met één account kan inloggen op de Online Ticketshop, de Online Fanshop. Gedaan met al die verschillende inloggegevens!

HOE MAAK IK AAN KVM-ACCOUNT AAN?

Je kan een account aanmaken met behulp van een social login of je eigen e-mail en wachtwoord. Ga naar login.kvmechelen.be en volg de volgende stappen om een account aan te maken:

  1. Voor social login, klik op het Facebook of Google-pictogram op de registratiepagina. Als je nog niet bent aangemeld, word je gevraagd om in te loggen en toestemmingen toe te staan. Als je al bent aangemeld, wordt jouw account automatisch aangemaakt met de e-mail, voornaam en achternaam van je social account. Zo makkelijk is het!
  2. Als je jouw eigen e-mail en wachtwoord wilt invoeren, volg je de link naar ‘Registreren’ en voer je jouw gegevens op de pagina in. Bevestig je e-mail en wachtwoord in de opgegeven velden. Er wordt dan een e-mail verzonden met een veilige link om door te klikken en je e-mail te bevestigen. Klik op deze link, log vervolgens in met je e-mail en wachtwoord.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Klik op ‘Verstuur de e-mail nog een keer’. Ontvang je nog steeds geen bevestigingsmail? Neem dan contact met ons op via 015/218230 (optie 1).

WAT MET MIJN GEGEVENS, VOORKEUREN EN NIEUWSBRIEF?

Eenmaal jouw account geactiveerd is, is het belangrijk om al je gegevens correct in vullen bij ‘Update profiel’:

  •  Kijk na of je gegevens correct en volledig zijn?
  • Klik door naar ‘Voorkeuren’. Hier kan je nakijken/aangeven hoe de club je kan contacteren.
  • Belangrijk: vink Nieuwsbrief + Ticketing zeker aan bij “Kies de manier waarop KVM je kan contacteren.” Zo blijf je altijd op de hoogte van de recentste ontwikkelingen.

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN?

Heb je ervoor gekozen om een KVM-account aan te maken met je e-mailadres i.p.v. de social login dan zal je tijdens de registratie een bevestigingsmail ontvangen. In deze mail zal een veilige link ‘klik hier’ staan waarop je moet klikken om je e-mailadres te bevestigen. Hiermee wordt een nieuwe pagina geopend, zodat je voor het eerst met je e-mail en wachtwoord kunt inloggen. Het kan een paar seconden tot minuten duren voordat de e-mail in je inbox komt. Als je de e-mail niet ontvangt, volg dan de volgende stappen:

  • Controleer je junk- en spammappen.
  • Voeg kvmechelen@communicatoremail.com toe aan de lijst met veilige afzenders en probeer het opnieuw te verzenden via de link ‘klik hier om e-mail opnieuw te verzenden’.
  • Ontvang je nog steeds geen bevestigingsmail? Neem dan contact met ons op via 015/218230 (optie 1) of messenger

HOE KOPPEL IK MIJN TICKETSHOP-ACCOUNT AAN MIJN KVM-ACCOUNT AAN?

Volg onderstaande stappen om je oude ticketshop-account aan je KVM-account te koppelen:

  1. Log in op je KVM-account via login.kvmechelen.be via je social login of e-mail (afhankelijk van wat je gekozen hebt bij registratie)
  2. Klik op ‘Gekoppelde KVM-accounts’. En kies voor Tickets
    1. Als het e-mailadres dat je voor KVM-account gebruikt gelijk is aan het e-mailadres dat je voor de online ticketshop gebruikte, wordt alles automatisch aan elkaar gekoppeld.
    2. Komt het e-mailadres niet overeen vul dan je CustomerID in en klik op Link Old Account om deze te koppelen.
    3. Heb je nog geen ticketshop account? Kies dan voor de optie ‘Create new account’.

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN. WAT MOET IK DOEN?

Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ bij het inlogscherm en vul je e-mailadres in. Op dit e-mailadres ontvang je een link. Via deze link kun je een nieuw wachtwoord instellen.

KAN IK MIJN KVM-ACCOUNT VERWIJDEREN?

Om jouw KVM-account te verwijderen, dien je een verzoek te sturen naar ticketing@kvmechelen.be. Om enkel je e-mailvoorkeuren aan te passen kun je op ‘Voorkeuren’ klikken in jouw KVM-account.