Cashless payment

In het AFAS Stadion kan je je water, cola of pintje in alle drankpunten betalen met het cashless-payment-systeem. Vanaf het seizoen 2018-2019 werken we daarbij volgens het ‘alles-op-één-kaart’-principe, waarbij alle producten (abonnement, eventuele parking, Member 25, Toegang Grand Kavee en dus ook het dranktegoed) op één kaart komen. Dit betekent voor jou:

  • Als je abonnee 2018-2019 bent, dan komt jouw dranktegoed voortaan op je abonnementskaart.
  • Als je Member 25 bent, dan komt jouw dranktegoed voortaan op je Member 25-kaart.
  • Als je occasionele supporter bent, dan komt jouw dranktegoed voortaan op een nieuwe, niet-gepersonaliseerde drankkaart.

1. Saldo van oude kaart naar nieuwe kaart overzetten

De cashless-payment-kaarten van de vorige seizoenen werken dit seizoen niet meer. Het saldo dat op je oude cashless-payment-kaart staat, dien je te laten overzetten op je nieuwe kaart (dus op je abonnement, Member 25-kaart of drankkaart), en dit vóór 31/12/2018.

Het overzetten van je dranktegoed op de nieuwe kaart dien je op KV Mechelen te laten doen. Dit kan:

  • bij de aankoop of afhaling van je abonnement in de Ticketshop in het AFAS Stadion
  • in de loop van de zomermaanden wanneer je met je nieuw abonnement en je oude drankkaart tijdens de kantooruren langskomt in de Ticketshop in het AFAS Stadion
  • bij de eerste thuiswedstrijden in de competitie, waarbij we extra kassiers aan elke kassa zullen voorzien

Daarbij raden we aan om, indien mogelijk, niet te wachten tot de eerste competitiewedstrijden, om lange wachtrijen te vermijden, en dus voordien langs te komen.

Als occasionele supporter kan je je nog steeds een nieuwe cashless-payment-kaart aanschaffen voor, tijdens en na de wedstrijden aan de bemande kassa’s in de drankpunten of aan de onbemande automaten in Tribunes 2 en 3.

2. Registreer je nieuwe kaart

Indien je oude cashless-payment-kaart geregistreerd was: deze registratie is ook vervallen. Je dient je nieuwe kaart (abonnement, Member 25-kaart of cashless-payment-kaart) dus voor één keer opnieuw te registreren.

Dit kan via dezelfde link als voorheen: www.kvmechelen.be/herladen.
Belangrijk: het kaartnummer vind je op de achterkant van je kaart.

Dankzij deze registratie kan je te allen tijde je saldo raadplegen, online bijladen, ben je verzekerd tegen verlies of diefstal en kan je gebruikmaken van allerlei nieuwigheden die mogelijk zijn met de nieuwe kaart – en waarover we tijdens het seizoen zullen communiceren.

3. Je kaart herladen

Net zoals de vorige seizoenen kan je je kaart op drie manieren herladen:

  • aan de bemande kassa’s voor, tijdens en na de thuiswedstrijden in alle drankpunten in het AFAS Stadion (cash of Bancontact)
  • in de Ticketshop tijdens de kantooruren (ma-woe-vr 9u-18u, di-do 9u-12.30u & 13.30u-19u)
  • online via www.kvmechelen.be/herladen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7

Je kan je kaart tot maximum €250 opladen.

4. Schol

In de drankpunten hanteren we dezelfde werkwijze als de vorige seizoenen: om je drankjes te betalen, hou je je kaart voor de betaalterminal aan de dranktoog en het saldo op je kaart zal automatisch verminderd worden met het bedrag van je aankoop.

Zit je nog met vragen?

Ik wil een KVM betaalkaart. Wat moet ik doen?

  1. Kom naar een thuiswedstrijd van KV Mechelen
  2. Koop een KVM Betaalkaart van 20 euro (19 euro voor consumpties en 1 euro waarborg) of 50 euro (49 euro voor consumpties en 1 euro waarborg) aan een bemand of onbemand oplaadpunt.
  3. Registreer na de wedstrijd online je KVM Betaalkaart. Zo kan je van thuis uit extra geld op je kaart zetten én kunnen we bij diefstal of verlies je kaart blokkeren.

Waar kan ik mijn KVM Betaalkaart gebruiken?

Aan alle drankpunten in het AFAS Stadion

Mijn KVM Betaalkaart werk niet. Wat moet ik doen?

Begeef je naar een infopunt (zie kaart hierboven – Nieuwe tribune op niveau 0 en +1 – Hoofdtribune aan De Nieuwe Kantine). Tijdens de week kan je ook altijd een mailtje sturen naar kvmbetaalkaart@kvmechelen.be. Vergeet dan zeker je kaartnummer (op de voorkant – rechtsonder) niet te vermelden.

Wat moet ik doen bij verlies?

Verlies of diefstal kan je aangeven op het secretariaat tijdens de openingsuren (niet op wedstrijddagen!). Indien je je kaart geregistreerd hebt, kunnen we de kaart blokkeren en het nog beschikbare bedrag op de verloren of gestolen kaart wordt overgezet op de nieuwe kaart.

Nog altijd vragen?